2015. június 14., vasárnap

Heidi

Gyermekkorom egyik kedvenc olvasmánya. Együtt nevettem a kislánnyal, együtt sírtam vele, együtt örültem, izgultam.

A napokban észrevettük, hogy az egyik mesecsatornán elkezdték vetíteni a könyvből készült rajzfilmet. Tetszik a gyerekeknek, mind a ketten figyelik és érdekli őket, mi is történik Heidivel. Gréta nagyon megörült mikor mondtam neki, hogy megvan nekem az a könyv (is). Sok-sok éve gyűjtöm a pöttyös és csíkos könyveket. A Heidi pedig a pöttyös sorozatban lett kiadva. Elővettem neki a könyvet Ő pedig elkezdte olvasni :).

Szünidőre amúgy is házi feladatként kapták, hogy olvassanak, lehetőleg minden nap, ne jöjjenek ki a gyakorlatból. Gréta ezt a könyvet választotta első nyári olvasmányaként. Remélem követi még pár könyv szeptemberig :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése